Jesienny obrazek

Dzień dobry :)
Wrzesień, prawda?
Tak, szkoda mi lata, wakacji  i długich dni. Ale przecież kocham jesień najbardziej na świecie  i co roku zakochuję się w niej bardziej.
Nawet jesienne szarugi mają dla mnie swój melancholijny urok. Usiąść w lesie nad jeziorem, gdy słońce prześwituje przez kolorowe liście, to moja definicja szczęścia :)
Obrazek, który przygotowałam dla Decoratorium, to mój wstęp do ukochanych widoków. Baza malowana farbami i fluidami, jest tłem dla bukietu z pierwszych tegorocznych suszków, kilku traw, ziół i jarzębiny. Do malowania użyłam pędzla, palców i szablonu. Na koniec odbiłam stemple, najpierw kremowa farbą, a potem metaliczną złotą, dzięki temu obrazek zyskuje dodatkowy wymiar, zależnie od kąta padania światła.

herbs decor

mixed media fall

jesienne mixmedia




Wykorzystane materiały:




Komentarze

  1. Wow, przepiękny obrazek, napatrzeć się nie mogę :) Uwielbiam takie klimaty i jesień również, z roku na rok coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z roku na rok własnie... zaczynam podejerzewać, że w moim wypadku ma to coś wspólnego z wiekiem.

      Usuń
  2. Witam ...jak szybko;) cudowne kolory jesieni , dziękuję za udział w zabawie w imieniu całego Dt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja tylko czekam na hasło "jesień"... :)
      Cała przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
  3. Witam ...jak szybko;) cudowne kolory jesieni , dziękuję za udział w zabawie w imieniu całego Dt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny obrazek, idelany. Pięknie oddaje zwiewność i ulotność jesiennych klimatów, i jest bardzo w kolorystyce. Świetna praca. Podziwiam, życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kiedy kończy się lato... ale z taką jesienią jak Twoja łatwiej się pogodzić z tym, że wkrótce dni będą krótsze :) śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna praca, dziękujemy za udział w naszej zabawie na blogu i like challenges 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jesienna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca!

    Dziekujemy za udział w wyzwaniu "Jesień" na blogu I Like Challenges

    Ania DT dla   https://like-chellenges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie!
    zaklinaj dalej tak te jesień...może wreszcie przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz